زاهدا من که خراباتی و مستم به تو چه ..
ساغر و باده بود بر سر و دستم به تو چه
تو به محراب نشستی احدی گفت چرا؟
من که در گوشه میخانه نشستم به تو چه
اتش دوزخ اگر بر سر ما میریزند
تو که خشکی چه به من  من که تر هستم به تو چه

..
حرف امروز ..  نمی دونم چرا ادما گاهی هیچ سعی نمی کنن از این روزمرگی و یکنواختی در بیان و وقتی می خواهی تغیری توی زندگیشون ایجاد کنن قبول نمی کنن که هیچ سعی میکنن یه جوری هم ضایعت کنن ... واقعا ایا زندگی که ما خودمونو توی اون غرق کردم اینجوری ارزش داره گاهی همینکه بخوایئیه جوری یه کم از این دنیای تکراری فاصله بگیری باعث میشه یه چیزایی به ذهنت برسه که هر روز بهتر از قبل بشی .. میگین نه امتحان کنید حداقل یه روز توی هفته سعی کنید کاری متفاوت انجام بدین هر چی دیگران میگن مهم نیست ...


اندر حکایات خونه مجردی:
عصر جمعه بود و تنها توی خونه نشسته بودم ... هوای بارونی .. نم نم باترون میزد و صدای رعد و برق گاهی رشته افکارمو پاره میکرد ..یاد یکی دو سال پیش و جمع دوستانم افتادم که با هم مینشستیم ... پنجره رو تا اخر باز کردم و رفتم یه چایی اماده کردم و قلیون رو بار زدم برای اولین بار توی عمرم نشستم تنهایی واسه خودم قلیون کشیدم  .. هی کشیدم و افکار رو دود کردم ...  .. گاهی هم سعی میکردم حلقه کردن دود رو تمرین کنم یادم رفته بود .... توی این وسط فال حافظ هم خودش عالمی داشت ...

حرف جدید .. به یه نفر  جهت قلیون کشیدن توی یه خونه دنج و باصفا نیازمندم ...  اگه کسی مایل هست بفرما .. کرم نما و فرود ا که خانه خانه تست  (جدی نگیرید )

یک قدم جلوترن بعضیا ..

یک تجربه :

وقتی مهمون دارید و حال ندارین سریعترین غذا یا ماکارونی هست یا سالاد الویه  کار ندارم بقیه چیکار میکنن ولی من سیب زمینی و تخم مرغ را با هم میذارم آب پز شه و تا این کار تموم میشه خیار شور رو رنده میکنتم و یه خورده هم کالباس خورد میکنم . و بهشون فلفل و نمک میزنم ..بعدشم سیب زمین و تخم مرغ آبپز شده را توی اون رنده میکنم ... خوب سس و ماس هم میزنم قاطیش .. میذارم تو یخچال سرد بشه آخه اصولا سادلاد اولیه گرم خوشمزه نیست ....

 

حرف امروز :

 گاهی توی بعضی چیزا خانوما یک قدم جلوترن از آقایون هستن (از واقعیت که نمیشه گذشت)..  توی سن نوجوانی دخترا بیشتر به مسائل جنسی میرسن تا اقایون و وقت جوانی اقایون بیشتر به نیازهای جنسیشون نیگاه میکنن و خانوما رو بیشتر به این چشم میبینن که رفع نیساز گنن در حالیکه توی این سن خانوما به یک  یک تکیه گاه احساسی احتیاج دارن کسی که بهشون توجه کنه و درکشون کنه و بتونه اونا رو از نظر بار عاطفی و حسی تامین کنه . و خوب چون بیشتر پسرا اینومنمی دونن مشکلاتی پیش میاد و توی جامعه ما گرایش دخترای جوان به مردهای متاهل بیشتر شده . حالا امار و ارقام و چمیدونم دلیل اثباتیشو ول کنید فقط بگم که میتونید امتحان کنید ..

 

اندر حکایات خونه مجردی :

یه بار داشتم محض سرکاری با ملت چت می کردم و اذیت می کردم .. گفتم من مشاور هستم و مشاوره میدم یکی در اومد گفت من خودم END مشاوره هستم گفتم خوب بگو من چیکار کنم پولدار شم و یه کار پر درامد داشته باشم وقتی نتونست جواب بده گفت ببین من مشاور عاطفی و روانشناس هستم سوالی در این مورد بپرس .. من شوت هم برای اینکه اذیتش کنم گفتم من دوست دختر دارم ولی نموتنم مخشو بزنم بیارمش خونه  تازه خونه خالی هم دارم ...طرف گفت خیلی بی شعورییییییییییی ..... و شروع کرد داد و بیداد کردن تازه فهمیدم طرف خانوم بوده .. وایییی چقده ضایع شدم .... من فکر کرده بودم اقاست میخواستم ببینم طرف چیکار هست خودمو ضایع کردم ....  کلاً اگه ادم توی چت ویس داشته باشه اینجوری نمیشه و یا بپرسه از طرف دختری یا پسر .... (البته بگم که م مدتهاست که چت نمیکم) مال دوران طفولیت بود ..

این بیت از کیه؟

حرف ما چون کلامت بد و بی ارزش نیست        ک...شعری است که بر سینه هر دیوار است

 

حرف امروز :

 

خط قرمز ...

میدونید همه آدما یه خط قرمزی دارین که دیگه برای عبور از اون دست و پاشون میلرزه .. مثلا اون قدیما جاهله هزار تا کار می کرد ولی توی ایام محرم مشروب نمی خورد و یا به ناموس مردم نیگاه نمی کرد .. ولی خوب اینو گفتم که بدونید بعضیا اصلا چیزی به اسم خط قرمر ندارن و به قول خودشون هدف وسیله را توجیه میکنه .. خوب این تجربه رو از من داشته باشید کلاً وقتی اینجور آدما به پستتون میخورن خیلی احتیاط کنید و توی همه رفتاراون مراقب باشید .. نمونه این رفتار رو توی ادارات می بینید که طرف فقط سعی میکنه از این و اون اطلاعات جمع کنه و به موقع چنان بزنه که نگو ......

 

خوب اندر اتفاقات خونه مجردی:

 این شماره تلفن خونه من شبیه شماره اژانس سر کوچه هست ..در نظر بگیر نصف شب با صدای تلفن از خواب بپری و یکی دعوات کنه آقا ما نیم ساعته منتظریم چرا ماشین نفرستادی ... و یا آقا یه ماشین میخوام برای فلان تالار....گاهی وقتا که میبینم طرف خیلی بی ادبه میگم .. ااا مگه هنوز نرسیده .. حرکت کرده الان میاد ...

 

ظرف شستن چه چیز مزخرفیه  همیشه ازش بدم می اومده ..خسته ام خفن .. یه عالمه از دوستام واسه نمایشگاه اومده بودن رو سرم خراب شدن ... بیخوابی شدید ..