آخرین خبر از دستگیری امیر تتلو - آخرین خبر از دستگیری امیر تتلو - مصاحبه تتلو با ۲۰ ۳۰ - عاقبت تتلو چه شد -

امیر تتلو، خواننده جنجالی و پرطرفدار ایرانی

امیر تتلو، خواننده، ترانه‌سرا، و مدل ایرانی است. او که در سال ۱۳۶۶ در تهران متولد شد، از سال ۱۳۸۹ فعالیت هنری خود را آغاز کرد. تتلو در ابتدا با انتشار آهنگ‌های زیرزمینی به شهرت رسید و پس از آن با انتشار آلبوم‌ها و تک‌آهنگ‌های متعدد، به یکی از محبوب‌ترین خوانندگان ایرانی تبدیل شد.

مصاحبه تتلو با ۲۰ ۳۰ - عاقبت تتلو چه شد - مراسم خاکسپاری تتلو

آخرین خبر از دستگیری امیر تتلو - آخرین خبر از دستگیری امیر تتلو  - عاقبت تتلو چه شد - مراسم خاکسپاری تتلو
امیر تتلو اعدام شده یا نه

زندگینامه امیر تتلو

ماجرای دستگیری امیر تتلو چیست؟

امیر تتلو در سال ۱۳۶۶ در محله مجیدیه تهران به دنیا آمد. او در خانواده‌ای متوسط و پرجمعیت بزرگ شد و از دوران کودکی علاقه زیادی به موسیقی داشت. تتلو در دوران دبیرستان در رشته ریاضی تحصیل کرد و پس از آن به دلیل مشکلات مالی، تحصیل را رها کرد.

تتلو در سال ۱۳۸۹ فعالیت هنری خود را با انتشار آهنگ «شوخی کردم» آغاز کرد. این آهنگ به سرعت در فضای مجازی منتشر شد و به یکی از پرطرفدارترین آهنگ‌های زیرزمینی تبدیل شد. تتلو پس از آن با انتشار آهنگ‌های دیگری مانند «دوستت دارم»، «نگران نباش»، و «نفست رو بگیر»، به شهرت رسید.

تتلو در سال ۱۳۹۲ اولین آلبوم رسمی خود را با نام «زیر همکف» منتشر کرد. این آلبوم با استقبال خوبی از سوی مخاطبان روبرو شد و به موفقیت تجاری رسید. تتلو در سال‌های بعد نیز آلبوم‌های دیگری مانند «به نام عشق»، «مخاطب خاص»، و «سایه» را منتشر کرد.

تتلو علاوه بر خوانندگی، به مدلینگ نیز مشغول است. او در سال ۱۳۹۲ با انتشار عکس‌هایی از خود در فضای مجازی، به یکی از پرطرفدارترین مدل‌های ایرانی تبدیل شد. تتلو در سال‌های بعد نیز با برندهای مختلفی همکاری کرد و به عنوان مدل تبلیغاتی فعالیت کرد.

اهنگ های امیر تتلو

تتلو در طول فعالیت هنری خود، آهنگ‌های زیادی در ژانرهای مختلف منتشر کرده است. او در ابتدا با انتشار آهنگ‌های زیرزمینی به شهرت رسید. این آهنگ‌ها اغلب دارای مضامین عاشقانه و اجتماعی بودند. تتلو پس از آن با انتشار آلبوم‌ها و تک‌آهنگ‌های متعدد، به یکی از محبوب‌ترین خوانندگان ایرانی تبدیل شد.

تتلو در آهنگ‌های خود از موضوعات مختلفی مانند عشق، خیانت، تنهایی، و اعتیاد می‌خواند. او در برخی از آهنگ‌های خود نیز به مسائل سیاسی و اجتماعی ایران می‌پردازد. تتلو در طول فعالیت هنری خود، با انتقادات زیادی روبرو شده است. برخی از منتقدان او را به استفاده از ادبیات و مضامین غیراخلاقی در آهنگ‌هایش متهم می‌کنند.

برگشت امیر تتلو به ایران

امیر تتلو در سال ۱۳۹۸ به ترکیه مهاجرت کرد. او در ترکیه به فعالیت هنری خود ادامه داد و آهنگ‌های زیادی منتشر کرد. تتلو در سال ۱۴۰۰ اعلام کرد که قصد دارد به ایران بازگردد. او در فرودگاه امام خمینی (ره) دستگیر شد و به ترکیه دیپورت شد.

تتلو در سال ۱۴۰۱ بار دیگر اعلام کرد که قصد دارد به ایران بازگردد. او در فرودگاه استانبول دستگیر شد و به ایران دیپورت شد. تتلو پس از ورود به ایران، در مصاحبه‌ای با صداوسیما، از رفتارهای گذشته خود عذرخواهی کرد.

امیر تتلو در سال ۱۴۰۳

ماجرای دستگیری امیر تتلو چیست؟

تسنیم نوشت: به دنبال انتشار اخباری در فضای مجازی مبنی بر دستگیری امیر حسین مقصودلو معروف به تتلو با شکایت کنسولگری ایران در ترکیه، خبرنگار تسنیم مطلع شد که تتلو روز گذشته به دلیل تشنجی که در کنسولگری ایران در ترکیه ایجاد کرده از سوی پلیس ترکیه به بازداشتگاه منتقل شده است.

مقصودلو به تازگی پاسپورت جدید دریافت کرده، اما با پاسپورت پانچ شده و قدیمی خود به فرودگاه رفته و خواستار بازگشت به کشور بود که این موضوع نشان می‌دهد، او نه برای بازگشت به ایران، بلکه برای حاشیه سازی و جذب بیشتر دنبال کننده و به تبع آن گرفتن تبلیغات دست به این کار زده است.

همچنین باید گفت که مقصودلو اخیراً بخش اعظم دارایی خود را در یک کلاهبرداری از دست داده و تلاش او برای گرفتن آگهی چند برابر شده است.

از سوی دیگر شنیده‌ها حکایت از آن دارد که مقصودلو پاسپورت خود را برای سفر به آمریکا و اقامت در این کشور به کنسولگری آمریکا در استانبول تحویل داده است.

وی در حال حاضر در بازداشت به سر می‌برد، اما به دلیل نداشتن شاکی خصوصی احتمالاً به زودی آزاد خواهد شد.

مقصودلو طی روزهای اخیر بدلیل اقداماتی همچون خشونت علیه دختران در فضای مجازی، حاشیه ساز شده که این نیز بخشی از برنامه او برای جذب بیشتر دنبال کننده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد